Wednesday, December 28, 2016

Jus Hidayah Gold Serai Mas

Jus Hidayah Gold Serai Mas diperkayakan dengan 23 bahan terbaik di dunia.  Justeru, Jus Hidayah Gold dikenali sebagai Raja Segala Herba.  Kandungan herba hebat di dalam Jus Hidayah Gold dapat membantu mengelak, melegakan dan merawat pelbagai jenis penyakit. Selain itu, Jus Hidayah Gold dapat meningkatkan tahap kecergasan fizikal dan kecerdasan minda.
   
Memandangkan Jus Hidayah Gold menggunakan bahan herba semualajadi, ia tidak mendatangkan kesan buruk sampingan. Malah ia mudah memberi kebaikan dan manfaat kepada setiap orang yang meminumnya.Maka itu, Jus Hidayah Gold Serai Mas sesuai dijadikan unsur pemakanan tambahan.  Jus Hidayah Gold membekalkan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan. Badan memerlukan unsur gizi tambahan untuk mendepani cabaran kesihatan yang amat kompleks seperti pencemaran udara, makanan tidak sihat serta tekanan perasaan. 

JUS HIDAYAH GOLD SERAI MAS
Testimoni Jus Hidayah Gold Serai Mas dibuat pengguna bukti kebaikan dan keistimewaannya. Setelah meminum Jus Hidayah Gold, ramai menyatakan rasa puashati dan bersyukur kerana masalah kesihatan yang dihadapi beransur-ansur hilang.  Mereka kembali bertenaga dan sihat. Perkara yang sebelum itu tidak mampu lagi dilakukan disebabkan masalah kesihatan dan tenaga, kini dapat dilakukan semula biarpun tidak sehebat ketika muda dulu.

Jus Hidayah Gold bukan saja untuk golongan tua atau yang mengalami penyakit.  Jus Hidayah Gold juga amat sesuai diminum golongan muda yang aktif, langkah pencegahan penyakit dan meningkat keupayaan fizikal dan mental.  Jadi, Jus Hidayah Gold sesuai diamalkan semua peringkat umur.
Harga Jus Hidayah Gold Serai Mas mampu beli dan berbaloi.  Jangan terlalu berkira untuk mengeluarkan belanja bagi kesihatan dan kekuatan yang lebih baik.  Apa guna ada wang jika kesihatan sering terganggu dan sukar untuk melakukan perbuatan yang ingin dilakukan. 
Bagi orang Islam, kesihatan amat penting bagi membolehkan terus melakukan ibadah biarpun usia semakin meningkat.  Ramai orang sukar melakukan ibadat, seperti sembahyang, disebabkan berbagai masalah kesihatan seperti sendi, gout, kencing manis dan sebagainya.  Insyaalah, kesakitan dan masalah akibat penyakit berkenaan dapat dikurangkan, kalaupun tidak dihilangkan sepenuhnya, jika mengamalkan Jus Hidayan Gold.  

Kandungan Jus Hidayah Gold: 
Jus Hidayah Gold Plus Collagen diperkaya dengan 23 bahan terbaik di dunia. Di antaranya ialah Air RO, Kurma, Kurma Merah, Buah Tin, Radix Angelicae Sinensis, Lada Pintal, Temulawak, Cengkeh, Jintan Halus, Jintan Kasar, Akar Putat, Teja Lawang, Mengkudu, Kunyit, Habbatus Sauda, Madu, Buah Pala, Dang Gui, Senduduk Putih, Jerangau, Mahkota Dewa, Aprikot, Delima, Xantham Gum dan kondisioner yang dibenarkan.

Khasiat Jus Hidayah Gold:
- Membantu menjana perkembangan minda para pelajar, kanak-kanak dan bayi dalam kandungan.
- Meningkatkan tahap kesihatan.
- Menjana tenaga.
- Memelihara kesihatan luaran dan dalaman.
- Mencerdaskan minda.
- Meningkatkan tahap metabolisme.
- Menggalakkan proses pemulihan luka.
- Membantu mengurangkan tahap kolestrol.
- Mengawal Kadar gula dalam darah,
- Membantu memelihara kesihatan jantung.
- Menstabilkan tekanan darah.
- Melancarkan peredaran darah ke seluruh tubuh.
- Menggalakkan fungsi organ.
- Meningkatkan daya ketahanan tubuh.
- Mencegah penyakit seperti radang, gout, alahan dan masalah sendi.
- Mengatasi masalah senggugut dan keputihan bagi wanita.
- Meredakan resdung, selsema dan migrain.
- Menghilangkan kelesuan tubuh badan.
- Melambatkan proses penuaan.
Cara pengambilan Jus Hidayah Gold Serai Mas:
- Dewasa: 2 sudu setiap pagi dan malam.

Peringatan:
Tidak sesuai diminum wanita ketika datang haid dan sedang mengandung.

Cara pembelian;

i.          Buat pembayaran kepada Ramlee Abdul Manaf 4-5545932-18 (Public Bank Bhd)
ii.         Wasap slip pembayaran kepada 017 3968351 (Ramlee Abdul Manaf)
iii.        Nyatakan produk dan alamat penghantaran atau lokasi serahan tangan

Harga dengan Kos penghantaran: RM 115.00 (Satu Ratus Lima Belas Sahaja)



No comments:

Post a Comment