Saturday, December 10, 2016

KOPI HIJAU DURIAN EMAS by DrAzlan

Selepas bersalin ni, susah betul nak kurus dan kembali ramping macam sebelum kawen…dah kembang semacam….suami asyik tanya bila nak start diet…

Dulu pakai seluar saiz pinggang 28….skrng ni dah tak de saiz…perut dah sama macam orang pompuan mengandung 12 bulan…asyik kena bahan je dgn kengkawan….memang tak de awek nak pandang…harap mak ayah je carikan jodoh…

Sedih…kecewa…rasa tercabar…

Campakkan ketepi semua rungutan tu…jom try KOPI HIJAU DURIAN EMAS…suami mesti happy dan awek mula jelling jelling…Kopi Hijau Durian Emas adalah produk pengurangan berat badan yang paling power dipasaran dan kesannya dapat dirasai selepas sebulan penggunaan. Nak sembang pun tak guna, try dulu lepas tu biar suami tanya, “sayang makan apa…dah slim macam dulu2…” dan kawan2 tanya, “kau minum apa…shape dah macam artis..”


BIJI KOPI HIJAU (green coffee)
Kopi hijau adalah biji kopi yang tidak dipanggang dan ia mengandungi bahan-bahan nutrisi pemakanan yang tinggi. Biji kopi terdiri daripada 250 jenis bahan kimia semulajadi, sebahagian daripada bahan kimia semulajadi ini mempunyai kesan positif ke atas kesihatan manusia. Fungsi utama dalam pelangsingan adalah meningkatkan sirkulasi darah dan proses metabolisme dalam tempoh yang sangat singkat. Oleh itu, ia mampu untuk mencapai kesan pembakaran lemak dengan cepat. KOPI HIJAU DURIAN EMAS ini diperbuat daripada bijian kopi hijau yang berkualiti tinggi sahaja. Ia dipilih dan kemudiannya diproses secara saintifik untuk menghasilkan serbuk kopi ini. Campuran daripada ekstrak Durio zibethinus (Durian) dan biji kopi hijau terpilih ini bukan sahaja tiada pewarna tambahan malah ianya juga mengandungi nilai nutrisi yang cukup untuk tubuh badan. Kopi Hijau Durian Emas byDRAZLAN adalah rangkaian produk-produk minuman yang berkualiti tinggi dan dihasilkan secara saintifik oleh pakar toksikologi, keselamatan dan terapi makanan Malaysia, Asst. Prof Dr Norazlanshah. Ia diformulasikan khas untuk mereka yang mendambakan berat badan serta bentuk badan yang lebih ideal sambil menikmati minuman anda.

Khasiat dan kebaikan KOPI HIJAU DURIAN EMAS
1. Kaya Anti-Oksidan
Kopi hijau sangat kaya dengan antioksidan yang berguna untuk mengurangi kesan  kerosakan sel akibat dari radikal bebas dalam tubuh kita.

2. Meningkatkan Metabolisme
Kandungan Asam klorogenik yang terdapat di dalamnya mampu meningkatkan Basal Metabolic Rate (BMR) dalam tubuh sehingga mampu meminimakan pelepasan glukosa berlebihan dari hati ke dalam darah. Kandungan ini juga mampu meningkatkan kemampuan pembakaran lemak oleh tubuh.

3. Membantu Membakar lemak Ekstra
Kandungan nutrisi dan mineral dalam kopi hijau mampu menjaga kadar nutrisi dalam tubuh kita. Hal ini juga membuat tubuh dapat membakar lemak dan kalori yang tidak diinginkan dengan cepat.

4. Menahan Rasa Lapar
Kopi amat terkenal sebagai agen penekan nafsu makan yang sangat efektif, sehingga tubuh anda berupaya untuk mengawal keinginan makan berlebihan.

5. Memperlambat Penuaan
Kandungan Gamma-aminobutyric Acid (GABA), Teofilin, epigallocatechin gallate, dll dikenal pasti mampu mengekalkankesihatan kulit, memperlambat penuaan dan mencegah kedutan.


Cara pembelian;

i.          Buat pembayaran kepada Ramlee Abdul Manaf 4-5545932-18 (Public Bank Bhd)
ii.         Whatsapp slip pembayaran kepada 017 3968351 (Ramlee Abdul Manaf)
iii.        Nyatakan produk dan alamat penghantaran atau lokasi serahan tangan

Harga dengan kos penghantaran : RM 105.00 (Satu Ratus Lima Sahaja)



No comments:

Post a Comment